5 januari - stan med Johanna

2009-01-05 @ 21:50:31
5. Bilder
Jahaja, Johanna sov ju hos mig inatt. Alltid lika kul - igår såg vi på "Hemsökta Hus" och då blev jag så jävla rädd så vi fick sätta på Johan Glans' dvd innan vi somnade, plus att vi sov i samma säng XD


Runt halv två idag stack vi till stan och när vi var där så ringde vi och väckte John.
Jag: Kom in till stan, vi är här!
John: Jaha, aja... Men du!
Jag: Ja?
John: Jag måste ju sminka mig först...
Jag & Johanna: HAHHAHAHA XD

Och efter ett litet missförstånd om vilken Sibylla vi skulle mötas vid, så möttes vi till slut utanför donken. Där träffade vi även Max och Maggo som joinade oss, sen satt vi där och fettade oss. Sen skulle Maggo köpa bodybutter och nåt på Skivlagret till sin syster, så vi följde med dem dit och sen stack Maggo. Så då drog vi resterande till Kvasten-gallerian och satte oss där och glodde i typ två timmar. Det var fett trevligt, och varmt :)  Och sen helt plötsligt ringer Maggo, då är han i Norrliden utanför Max hem och vill komma in, men ingen är hemma XD Så efter 40 min började vi dra oss mot bussen, jag & Johanna åkte hem och John & Max åkte hem till Max. Kulig dag fo sho :*

 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna : )

Wiiie, en mkt skojsig dag :D<3

I övrigt ska jag meddela om hur sämst jag e på att läsa din blogg (och även alla andras bloggar med), men jag ska bli värsta bra på det nu tror jag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0