6 januari - nattunderhållning

2009-01-06 @ 02:03:52
1. I'm drunk, I suppose
Natten är rolig i datorns värld.
Manne kollar på film.
John A tjatar om Macke T.
Niklas byter namn på bilddagboken, både KukSugarKalle och JagGillarHitler har (tyvärr, tragiskt nog) använts hittills...
Jag lyssnar på Kent och blev precis klar med designen på bloggen! Vad tycks? Jag blev faktiskt nöjd. Jag gillade min gamla header väldigt mycket (vilket ni säkert förstod eftersom det är den headern jag haft längst!) men bilden började kännas lite gammal i och med att jag både klippt luggen, färgat håret och piercat läppen sen jag tog bilden i augusti eller nåt XD Och jag har fått mycket bra kommentarer angående den gamla headern, så det kändes tryggt att göra den nya nästan likadan. Sen var jag lite trött på bakgrunden också, den kändes så "sommar", vilket resulterade i att jag bytte ut den mot en frostig bild som jag själv har tagit :)

Funderar på om det börjar bli dags att sova nu, eller om det är värt att sätta på en film... ÅÅHH, jag är sugen på nåt, typ chips, men det finns inget sånt här -,- Blä! Inte ens den minsta lilla kaka, inte ens ett kex! INGET! Min familj är så totalt nyttig, vilket jag verkligen kan reta mig på! Andras föräldrar köper en stor godispåse till hela familjen varje helg, eller åtminstone lite chips. Här finns det aldrig något sådant, ska man lönna får man fan skaffa fram det själv! Sen sitter de där och bara; "HUUUU, så du snaskar!", men nej, det är dem det är fel på! Usch, nu blev jag lite irriterad, nu ska jag se film. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: louiiiiseeeee

uhh samma med min familj haha!

" du fattar väll att du blir tjock av det där? "

HAHA VAFAN :O dom är cp ._.

dom kan ju åtminstonde har nått gott hemma likosm xDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0