6 januari - väck mig inte, för H E L V E T E!

2009-01-06 @ 13:58:12
1. I'm drunk, I suppose
Är det någonting jag verkligen hatar, så är det när folk väcker mig på ett okänsligt sätt. Då blir jag SKITARG, jag hatar det! Då har man förtjänat att jag skriker åt dem om de inte tar hänsyn till min sömn och väcker mig på rätt sätt.

Okänslig väckning innebär:

  • att man bara klampar in
  • att man är högljudd eller spelar hög musik
  • att man häller någon form av vätska i ansiktet
  • att man kittlar mig
    + allt annat som kan upplevas som obehagligt.
Idag var det Mats som väckte mig, vid halv tolv genom att klampa in, högljutt påpeka att det är dags att gå upp och sen lämna dörren öppen så att Isak's äckelmusik strömmar in genom rummet. Där bröt han direkt mot tre regler, då själva väckningen i sig var obehaglig. Sen började Isak smälla i min dörr och då fick jag nog, så då började jag skrika. Tror ni inte Mats kommer in då och frågar varför jag skriker?! VARFÖR JAG SKRIKER?! Vem fan vill bli tvingad att gå upp av någon annan?? Jag bestämmer väl själv när jag vill stiga upp, inte någon annan! Och halv tolv är ju nte ens sent, halv ett hade jag väl kunnat förstå men vafan.... LÄGG AV BARA!

ÅÅHH, jag är så arg och irriterad idag! Nu kom Mats in hit och säger i en spydig ton:"Du har tvätt där nere som du kan plocka upp. Sen behöver du mata kaninen, för han fick inget igår. Och sen kan du plocka upp på ditt rum och bädda sängen, för den stod  ju obäddad hela dagen igår. Kan du göra det?" ASSÅ ÅÅHHHHHH jag är så trött på honom! Det är bara för att mamma inte är hemma, annars hade han aldrig hållt på. Gå och dö.

Kommentarer
Postat av: Johanna : )

"Sen behöver du mata kaninen, för han fick inget igår. "

Kaninjäveln fick visst mat igår xD HAHAHAHA

Var bara tvungen, du vet att jag håller med dig om den andra texten med så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0