7 januari - mer varma mackor

2009-01-07 @ 11:51:55
1. I'm drunk, I suppose
Det fanns en skinkskiva kvar. Och det är ju alltid lika retfullt när det bara finns en kvar av något - sista plagget på rean i min storlek, tandkräm i tuben som räcker till en tandborstning, chips som räcker precis lagom till din skål... Eller en skinkskiva. Känner ni igen det? Och efterdom det bara är en kvar, så måste man ju ta den/det. Man kan ju inte bara lämna den stackars skinkskivan i kylen, eller vad det nu handlar om. Så idag tog jag den sista skinkan till att göra en till varm macka. Och nej, ingen har upptäckt att jag har spillt ketchup i min fåtölj. Än... Jag och brossan är hemma ensamma idag, men idag är det nog en bra dag för det känns som om vi inte kommer bli ovänner - för en gångs skull.


Nu ska jag nog fixa mig lite, för jag ska möta Frida L vid macken nån gång... Och köpa tandkräm. För det var visst någon här hemma som tog sig friheten att ta den sista tandkrämen utan att köpa någon ny.. Och nej, hör och häpna, det var inte jag denna gången!


Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAH jag får också ångest när det finns en sista sak av något :D

2009-01-07 @ 16:12:02
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0