7 januari - mm, varma mackor!

2009-01-07 @ 00:35:14
1. I'm drunk, I suppose
Har haft ett ganska skumt, men roligt samtalsämne med Johanna ikväll angående Gud XD Johanna är lustig.
Nu sitter jag och käkar varma mackor.. HAHAHHA XD Vem gör varma mackor halv ett på natten egentligen? XD Ingen mer än jag ialla fall! Är det någon mer än jag som gör det, så få den personen gladeligen upplysa mig om det, då kan vi bilda "Varma mackor mitt i natten-klubb" :D



Nu ska jag dissa datorn för kvällen och koll på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" innan jag går och sover. Imon kommer troligtvis Frida L hit, det blir kul! :D Och juste; det är snöstorm ute nu. Gos. Hej!



HELVETE!!!!
Jag spillde ketchup från min varma macka på armstödet i min beiga fåtölj!
....
Det ser ut som en blodfläck.
HAHAHAHAHAHA X'''D
Jag orkar inte ta bort det.
Mamma får köpa ett nytt överdrag till den nån gång.
Jag skulle ändå köpa det, i en annan färg. Typ svart.
Tack gode Gud för IKEA.

FAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!
Jag upptäckte att det kom på ett till ställe! XD
HELVETEEEEEEEEEEEE, jag kmr få smisk nu :(

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAHAH det ser säkert ut som mens :DDD HAHA, ursäkta min sämsta humor, jag är på skolan och har beslutsångest över två fötter-bilder xD

2009-01-07 @ 12:12:55
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0