8 januari - gomorr'

2009-01-08 @ 08:47:28
1. I'm drunk, I suppose
Hej svejs!
Lite lagom pigg och pepp inför terminens första skoldag. Hade sån djävulsk huvudvärk igår kväll så jag trodde jag skulle spy när jag gick och la mig.. Men sen lyckades jag ialla fall somna (även om Johanna smsade en gång och det tog ett bra tag innan jag kunde somna om), men tror ni inte den satans huvudvärken var kvar fortfarande när jag vaknade imorse? Usch. Hej Panodil! Känns ju också lite lagom jobbigt att jag tänkte helt fel igår när jag ställde klockan, jag hade räknat med att jag skulle gå hemifrån halv tio när jag egentligen ska gå halv elva... Så jag har varit vaken sen 07:00 när min brossa gick till bussen... BLÄ, jag hade ju kunnat sova tills nu!

Nu ska jag gå och duscha & börja fixa mig lite. Vi hörs efter skolan, ha en bra dag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0