8 januari - toppen skoldag!

2009-01-08 @ 21:23:12
5. Bilder
Det harit en väldigt bra och avslappnad dag! Har inte så mycket mer att tillägga.
Idag såg jag ut såhär;



T-shirt från H&M, 198 kr
Jeans från Wear It (med egengjorda hål, både utan och med vilje), ca 400 kr
Röda leggings från Åhléns, jag kmr inte ihåg vad de kostade... VEM FAN BRYR SIG?! Röda leggings är ju inte så jävla svårt att få tag i!
Schackrutigt nitbälte, köpte i Sthlm

Asså jag fattar inte varför jag lägger upp dagens outfit. Ingen bryr sig egentligen? Mer jag, kanske. Men idag kände jag mig så...rätt. Så JAG, fattar ni? Så jag var tvungen att ta kort och lägga upp här så jag kommer ihåg det. Hur snygg jag kan vara ibland. HAHAHAHA XD

Kommentarer
Postat av: Louise

smalis :

fett snygga kläder :


GAH , gemig :(

2009-01-09 @ 18:08:52
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: sara

Jag bryr mig!

fett snykkkkkkT!

2009-01-31 @ 16:14:46
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0