10 juli - frågor

2009-07-10 @ 00:38:18
1. I'm drunk, I suppose
En del bloggare (snarare 99 %) brukar anordna något som kallas "frågestund", dvs en trevlig liten tillställning i bloggen där de låter läsarna fråga olika saker som bloggaren senare svarar på, blabla ni känner igen det där.

Men nu tänker jag vända på det!
IM TURNING THE TABLES!!!!!!!111
Eller vad man nu säger....
Ialla fall! Nu har jag frågor. Som jag vill at ni svarar på. Det kommer gå till ungefär som när man skrev kärleksbrev när man var liten: "Tycker du jag är söt? Ja/Nej. Får jag chans på dig? Ja/Nej/Kanske. Är jag snyggare än Maria? Ja/Nej."

....
.......
..

Fast nu handlar det om andra saker förstås.
Fast jag har glömt vad det var för frågor nu....
HAHAHHAHAHAHH SÅ JÄVLA DÅLIG!!! XD

Eller nej! Ljuset återvände till min hjärnbark!

  1. Hur många är ni som läser min blogg egentligen? Kommentera!
  2. Borde jag skaffa en annan design?
    Grejen om designen är den, att jag är för lat för att skaffa en annan. Jag trivs bra med denna, även om jag gärna skulle vilja ha en header. Kanske jag skulle börja slipa på en ny?
Det var allt. Tack och ajöken.


(jaa, jag är bajstrött.)

Kommentarer
Postat av: JohnnyPonken

jaa en ny design skulle vara trevligt! :D

2009-07-10 @ 01:27:25
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: veronica

1. självfallet läser jag din blogg! :D dock så är jag dålig på att kommentera, men jag kommenterar typ aldrig någons blogg xD

2. du får bestämma om du vill göra något nytt eftersom det är din blogg ;D så jag ska inte säga någonting här :D hahah, dock så kan jag ju säga att jag gillat alla dina headers som du haft! :D

2009-07-11 @ 19:34:17
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: sara

jag läser den ibland, när jag kommer ihåg! (suger på att läsa andras bloggar)

ja, varför inte? alltid trevligt med en förändring!

2009-07-14 @ 19:18:07
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: emofiltenskusin

- den enda blogg jag läser^^ finns ingen bättre<3 hehe :P



- din blogg är snygg, men det kunde varit lite mer färg. lite mer du^^



puss :D

2009-07-15 @ 17:37:20
Postat av: emofiltenskusin

- den enda blogg jag läser^^ finns ingen bättre<3 hehe :P

- din blogg är snygg, men det kunde varit lite mer färg. lite mer du^^



puss:)<3

2009-07-15 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0