10 juli - stan med Frida & Sara

2009-07-10 @ 18:01:28
1. I'm drunk, I suppose
Som lite omväxling var jag i stan med Frida och Sara idag. Jag var ofräsh, sen och nästan pank men jag lyckades pressa fram några mynt (JAA, mynt!) till en chokladdrink med glass, grädde och strössel på som gjorde gott i magen. Var trevligt att träffa dem igen, blir ju inte så ofta att man träffas nu på lovet. Träffade även Johanna med syster på bussen hem :)

Nu har jag nyss käkat pasta alfredo á la värma i micron-käk och funderar på vad jag ska göra härnäst... Som ni ser så har jag även fifflat lite med designen, gjorde en ny header och blev relativt nöjd. Orkar inte med att fixa mer, hahaha!

För övrigt har jag även fått reda på nu att efter mycket om och men, så blir det Karlskrona imon och Hardcore Superstar! Känns ju ganska gutt, även om jag vet att det kommer bli en lång dag då vi åker tidigt och kommer hem sent. Men det ska bli roligt! För mer info om Hasslöfestivalen, klicka HÄR.


Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo jag har det. alltså skäms inte dem eler var är deras sjävrespekt? :O

2009-07-10 @ 23:06:29
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: lindsey

sv: Haha coolt :D

2009-07-11 @ 00:13:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0