14 juli - ont i fötterna!

2009-07-14 @ 20:44:48
1. I'm drunk, I suppose
Var ute och gick långrundan med mamma, och fysatan vad ont i fötterna jag fick! Hade helt fel skor när jag gick (mina ballerina), men det är ju för varmt för gympadojjor... Sjukt kvalmig värme ute just nu, trots tiden på dygnet!



Det är bud på att stänga av datorn alltså, det blir så jäkla varmt och det känns som om värme är det sista ag kommer behöva ikväll... Däremot behöver mina fötter ett litet bad och jag behöver måla om naglarna, så jag tror jag ska ägna mig åt det ikväll framför tv:n :) Ha en bra kväll, loggar kanske in senar och slänger upp ett inlägg för ni vet ju hur jag är...

Förressten! Skaffade lookbook nu ikväll, en sida där man kan lägga upp sina outfits på, skriva om det och kommentera andra människors outfits från hela världen! Har inte lagt upp mer än en outfit än, men det kommer .
För att besöka min lookbook, klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0