14 juli - rosettfrisyr

2009-07-14 @ 15:19:58
1. I'm drunk, I suppose




Rosettfrisyr idag, galet knepig att få till först men efter lite övning ska det nog inte behöva ta fullt lika lång tid.... Vad tycks? ;)

Så här ser jag för övrigt ut idag, allt från H&M utom halsbandet som jag gjort. Shortsen donade jag idag, hittade ett par gamla jeans i garderoben... Och eftersom jag vill ha ett par ljusa jeansshorts men inte har några pengar, så tar man vad man haver och klipper egna av ett par gamla med utsvängda ben som jag hatar :)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: näe, kan verkligen inte förstå det..

menmen, alla har ju sina fetischer(hur det nu stavas eller om man ens kan säga så) HAHA

najs med rosetten! :)

2009-07-14 @ 19:14:27
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0