15 juli - my heroin

2009-07-16 @ 00:03:57
7. Lite bättre

Skickade ju efter bilder för ett tag sen. Nu behöver jag en sån där jätteram från IKEA med plats för typ 15 bilder i samma eller vad det var nu... Tänkte att det kunde vara fint med två jätteramar bara med bilder på människor jag tycker om och bilder jag är kanonnöjd med.

Så jävla tråkig dag, hade inte gjort något om jag hade sovit bort hela. Har inte hört av en enda människa förrän ikväll då jag fick sms från en viss herre... Kunde inte passat bättre, känns bra att NÅGON bryr sig om att kontakta mig nu när min mobil inte funkar och jag inte har pengar att ta mig hemifrån -.- XD

Och det är nästan pinsamt hur mycket jag saknar den där sötbullen alltså... <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

alltså amanda.

jag har en sån där jätteram från IKEA

med typ 15 foton i ! 8D

2009-07-19 @ 15:19:29
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0