16 juli - natt

2009-07-17 @ 00:52:36
1. I'm drunk, I suppose
Eftersom jag tröttnade på att sitta hemma hela dagarna, tog jag moppen ut till farmor idag för att bara sällskapa henne lite. Hade en trevlig dag med massa mat som man alltid får när man kommer dit, när jag var hemma igen var jag även 150 kr rikare för att jag klippte hennes gräsmatta. Det var svettigt, vilket kanske var förståeligt när det var 26 grader i skuggan..

Sen har jag bråkat med min bästa vän idag med för första gången. Jag är ledsen att det blev så, men jag tror att du hade reagerat likadant som mig om du hade varit i min sits just nu..



Jag knarkar The Used, tack Veronica för att du fick mig att börja lyssna på dem :)
Tror jag ska gå ner och ta något nattkäk, känner inte för att skriva mer just nu...

Kommentarer
Postat av: veronica

IHIHIHI, jag är så stolt över dig att du börjat lyssna på the used! :'DD

2009-07-17 @ 13:54:39
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0