17 juli - ack detta ostadiga väder, ty det förvirrar min hjärna

2009-07-17 @ 23:37:28
1. I'm drunk, I suppose


Kors i taket, vilken rubrik det blev denna kväll. Lite lagom töntig sådär. Men jag är faktiskt väldigt trött på hur vädret bara ändrar sig hela tiden, och allra värst är det ju när det ändrar sig mitt på dagen. Kul om det spöregnar på morgonen och sen blir värsta medelhavshettan, hur fan ska man veta vad man ska ta på sig för kläder?! Ååh jag blir galen...

Var på stan med Malin och Johanna lite idag, käkade frulle på donken för jag ville inte äta hemma för vårt kök blev invaderat av myror och flygmyror. Jag flydde alltså. Är sjukt trött ikväll för jag kunde inte somna igår kväll, släckte ner vid typ tre imorse (!) och kunde inte somna förrän halv fem... Sen kommer brossan in och väcker mig vid halv tio, bara för att. Så jag har känt mig ganska död hela dagen. Tänkte gå och sova för typ en halvtimme sen egentligen, men jag kom på att jag tvungen att kolla när bussarna går imon och då kunde jag lika gärna blogga lite också.

Och vad händer imon då som är så viktigt? Jopp, då är det ju Bergkvara vattenfestival ;) Ska bli kul, dock är det ju inga speciella artister man vill se men jag åker dit för sällskapets skull och för att komma ut lite... Blir väl lite festande för de flesta men för min del blir det mycket lugnt. Åker buss dit (typ lite mer än en timme, jippi .__.) och sen hämtar mamma oss sen på natten. Ser fram emot imon! Sitter och funderar på om jag ska åka in en timme tidigare till stan för jag skulle vilja köpa mig en röd bandana att ha i håret men jag venne om jag orkar det... Vi har en halvtimme att fördriva i stan innan bussen går till Bergkvara så jag skulle ju säkert hinna springa in på Glitter lite snabbt och köpa en, sen in på toaletten i väntsalen på stationen och sätta på mig den innan bussen åker... Eller hur? Jag tror jag kör på det.

Nu mina vänner blir det sängen, vi hörs imon innan jag åker! Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0