22 juli - grillning

2009-07-22 @ 01:01:58
1. I'm drunk, I suppose
Ledsen för kass uppdatering men jag har haft tidsbrist osv.

Bergkvara var helt okej, dock inte värt 190 kr. Träffade även pappa helt oväntat, det gjorde mig glad :)
Regnet gör mig så less, ingen idé att lägga ner massa tid på håret för det failar ju ändå, åååhhh det hatar jag verkligen med att ha lockigt hår, att det krullar upp sig dirr när det blir fuktig väderlek -.-


REGNAR DET ELLER?! Jaa som fan, men det syns inte så mycket på bilden -.-

Men ikväll höll sig faktiskt vädret fint, öste ner minuterna innan jag skulle åka ut till Smedby men det var det enda på hela kvällen sen. Alla vi brudar i gamla gänget grillade och snackade skit, det var mycket mysigt. Niklas ringde även, det var roligt för det var ett par dar sen sist :) Ska kanske ut till honom imon, får se hur det blir.

Snart är det även dags för Emmabodafestivalen, bara sex dagar tills vi åker dit nu och sen är det 8 dagar kvar tills festivalen börjar :) Ska bli sjukt kul, längtar asset av mig!

Och som avslutning ska jag be att få länka min kompis Kristian's Myspace-sida, för han gör AWESOME blipblopmusik som ni verkligen borde lyssna på :D:D:D:D Så klicka HÄR.
Och det gjorde jag bara för han var så trevlig ikväll, HAHHAHA XD
Nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0