26 juli - att göra

2009-07-26 @ 18:37:07
1. I'm drunk, I suppose
Ikväll:
  • Städa rummet! Dammsuga bort sanden som av någon anledning hamnade på mitt golv i fredags, och damma ytor som ser dammiga ut...
  • Skaka sängkläder för det är alltid skräpigt i min säng... VARFÖR?! Jag som är så ren :<
  • Måla naglarna
  • Bestämma vad jag ska ta med mig till festivalen
  • Vid tid över, knarka lite lyrics med Navid Modiri & Gudarna och Dead By April

Imorgon:
  • Duscha & göra mig iordning
  • Få klargjort hur mycket pengar jag får med mig
  • Skaffa alkohol (hur är en annan fråga...) OCH PAPPA, JAG SKRIVER ALDRIG OM ALKOHOL OCH FESTER I BLOGGEN LÄNGRE SÅ LACKA INTE NU BARA FÖR ATT JAG NÄMNER ORDET TVÅ GÅNGER! ....
  • Handla lite mat
  • Packa ihop allt
  • Dra till Smedby och lämna pengar jag har lånat av farmor + hennes resväska
  • Åka hem till Sofie och sova över där

Tisdag:
  • Åka till Emmaboda

Ååh, vad jag tycker om listor :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0