6 juli - galet energilös!

2009-07-06 @ 16:02:50
1. I'm drunk, I suppose
Varför har jag alltid halsfluss?
Seriöst asså, jag blir aldrig sjuk på annat sätt, det är alltid halsfluss! Kan alla symtomen utantill vid detta laget, så fort jag känner av lite halsont och blir öm i kroppen så vet jag redan då att det är halsfluss. Sen ligger man ett dygn senare utslagen med feber, ont överallt och nästan kvävs av mina halsmandlar... Alltid lika roligt! (y)

Bar av till doktorn idag på eftermiddagen, kom hem med Kåvepenin som vanligt (3 piller dagligen i 10 dagar) och sitter här och väntar på bättre tider. Ska tvinga mor iväg till affären sen och köpa glass, det är typ det enda jag kan få ner nu... Har levt på tuggummin sen igår, käkade lite pastasallad innan men det går inte bra, hälften stannar ju i munnen när man sväljer?! Och ni vill så gärna veta XD

För övrigt så sov Niklas här inatt, det var trevligt även om min säng är liten och att jag hade feber och var varm som en kakelugn :) OCH NU ÅKER FOLKET TILL AFFÄREN, JIPPIIIIII!!!!!! Snart får jag glass *dregeldregel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0