7 juli - höstlängtan

2009-07-07 @ 12:20:53
1. I'm drunk, I suppose
Som vamligt runt den här tiden av året, när ungefär halva sommaren har gått, börjar jag längta till hösten igen. För ärligt talat, även om jag tycker det är skönt med sol och bad och att man kan gå runt lättklädd, så är jag ingen sommarmänniska egentligen. Det gråa och mulna vädret som har varit nu passar mig perfekt! Älskar höst och vintermode.

När vi ändå snackar mode. Till hösten måste jag införskaffa:
  • en ny skinnjacka, bikermodell denna gången
  • svarta stuprörsjeans (helst två par; ett par hela och ett par slitna)
  • en hatt
  • löshår
Okej, löshåret hörde väl inte dit egentligen, men det ska jag ändå skaffa så det fick haka på där :)
Skinnjacka ialla fall. Jag är faktiskt sugen på att köpa Kenzas egendesigade skinnjacka, den nya modellen alltså som kommer nu till hösten. Vad jag har sett av den hittills verkar det vara en sjukt snygg jacka! Men så kostar den väl säkert hundra miljoner så man inte har råd med den, förstås.... -.- Aja vi får se, min mamma är ganska lätt att övertala om man kan knepen så vi ska nog kunna göra en kompromiss ;)

Bud på att dra till affären och köpa lönn asså... Så vi hörs senare. Min hals är bättre idag också, så nu vet ni! Püss <3

Kommentarer
Postat av: sara

HATT, fan va bra amanda!

2009-07-08 @ 00:26:56
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0