9 juli - stan med Karate-Leif

2009-07-09 @ 23:03:54
1. I'm drunk, I suppose
Ställde klockan på tio idag för att jag skulle ha gott om tid på mig att göra mig iordning.... Kom ändå en halvtimme försent till Leif XD Fan också, jag som brukar vara bra på att passa tider... Enligt mig själv. Aja, vi var först på Café Dream och träffade Manne och Kim, var trevligt eftersom jag inte har träffat dem sen vi slutade skolan :o Var ju sjukt länge sen! Så vi hängde där ett tag tills några av deras kompisar började droppa in, då drog vi vidare och jag nollställde nästan mitt konto (som iofs bara innehöll 100 kr XD) genom att handla donk och godis. Var snäll och skjutsade hem lilla Leif sen när vi kommit till Lindsdal, och sen åkte jag hem till Funkabo på min lilla moppeloppe.


Mmm, morötter....

Såg att både Sara och John hade kommenterat och frågat vilken festival det var Hardcore Superstar spelade på (som jag nämnde i det tidigare inlägget), så tänkte svara på det: Hasslö-festivalen i Karlskrona. Och nu har det blivit ändringar i schemat så jag ska nog inte dit... Och eftersom jag är pank kan jag inte ta mig dit utan någon som skjutsar mig heller. Så jag missar Hardcore Superstar. Ack ack, hade ju varit coolt att se dem.. Men det kommer väl fler tillfällen antar jag, ska ju på Emmabodafestivalen i slutet av månaden så jag får väl kompensera det då eller nåt (nej, Hardcore Superstar ska INTE till Emmaboda, för jag antar att nån säkert kommer fråga det nu).

Nu måste jag hjälpa Isak med James Bond-spelet, han är så jobbig och har tjatat skitlänge nu och jag lovade så jag får väl gå och göra det -.- Fattar inte varaför jag ska göra det bara, han kan ju liksom? XD Aja, hejsvejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0