7 juni - ehe..

2009-06-07 @ 23:24:05
1. I'm drunk, I suppose
Jag har fortfarande inte påbörjat svenskan.
Jag har ont i magen som ett as -,-



PLANER!

Måndag: En lektion till klockan nio, sen minigolf med parallellklassen! :D Vid halv ett tillbaka till skolan för att duka matsalen åt studenterna, vid tre slutar vi. Vid sex drar hela klassen till Öland till Möllstorps camping för grillfest med bad och grejer, lär bli mysigt!

Tidag: STUDIEDAG!!!!!!!!!!111 *pewpew*

Onsdag: Slutar skolan! :D Herregud, jag går redan ut första året i gymnasiet, det är ju sjukt hur snabbt tiden går... Det blir grillfest hos Sofie @ kvällen, mktmkt najs!

Nästa måndag: EC-träff, kom dit som fan

Nästa torsdag till ngn gång i helgen: BÖDA SOM FAN!'

Åååh, jag är så pepp! :D:D::D:D:D:D::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0