21 maj - dålig uppdatering

2009-05-21 @ 16:53:48
1. I'm drunk, I suppose
Jag har haft en liten bloggpaus, det har hänt mycket omkring mig just nu och jag har inte riktigt haft varken tid eller lust att blogga... Blir faktiskt jätteglad när människor påminner mig om bloggen när jag inte skriver så ofta, jag blir alltid förvånad över att folk läser den överhuvudtaget!

Idag har jag ingenting speciellt att berätta faktiskt, så jag slänger upp lite bilder :) Vi hörs imon!

Jag gillar mitt hår nuförtiden :D (dock precis nyfärgat på bilden)


Häromdagen så hade vi tävling i skolan, alla klasser tävlade mot varandra! Man skulle följa en karta där olika stationer var utsatta och sen skulle vi göra olika uppgifter och samla poäng. Ett litet plus vara att man skulle vara utklädd, och vår klass körde på tema pyjamasparty :)


Igår var det fest, det var trevligt som fan ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

ÄNTLIGEN!! hahah, som jag har längtat efter ett nytt inlägg :'D hoppas du fortsätter blogga nu ;))

2009-05-22 @ 00:42:09
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0