22 maj - lite Green Day och så

2009-05-22 @ 13:27:00
1. I'm drunk, I suppose
Det sköna vårvädret här nere i Kalmar kommer och går lite som det vill tycker jag allt... Inatt regnade det 15 mm mellan klockan 01-04.00 och resten av tiden duggade det.. Det har varit uppehåll hela dagen nu, men det såg väldigt mörkt ut ett tag. Solen skymtar fram lite då och då, jag hoppas den hittar fram genom molnen snart igen, haha!

Och fysatan vad djup jag låter och känner mig idag! Det blir nog så när man har haft bloggpaus...

Idag är det minnesstund för en vän till familjen som hastigt gick bort för någon vecka sen. Han var bara 50 år, så det var en chock för alla. Jag ska dock inte på minnesstunden, så jag stannar hos farmor. Sen ska vi åka och handla. Är det bara jag som tycker det är mysigt att åka och handla med familjen? Jag vet inte varför jag tycker det, men det kan vara för att man ser ofta så mycket roligt folk i stora matbutiker, som feta tanter som står lutade över köttdisken med sin gubbe som står bredvid och håller ett vakande öga på vagnen, barn som tjatar och skriker på sina föräldrar om godis, unga par som storhandlar och allmänt udda människor som lufsar runt bland mjölken och ser allmänt förvirrade ut... Sånt tycker jag är roligt, hahaha XD


Kommentarer
Postat av: P

Vart kommer kjolen ifrån. Im dying to get one!!1

btw älskar ditt röda hår skitsmex :)

2009-05-29 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0