23 maj - lite natt åså

2009-05-23 @ 00:12:03
1. I'm drunk, I suppose
Har varit så bortskämd idag! Åkte med pappa och brorsan in till stan, tiggde till mig godis, läsk, gyrostallrik och Green Day's nya album (21st Century Breakdown). Sen åkte vi hem och dunkade White Stripes i bilen.

Efter att ha varit hemma och käkat lite gick jag till Jesper en stund och hämtade Johannas halsband som hon glömde där när vi hade festat i onsdags. Sen gick jag, och när jag kom hem berättade pappa att någon hade försökt sno min moppe under den timmen som jag varit borta :o Det var en granne som hade sett några unga killar stå och skruva under styrkåpan, så grannen tog reg-numret och letade upp det på internet, och fick fram att det var vår... Så han gick upp till oss och berättade det, så den får stå inne i förrådet nu hädanefter -,- Palla att folk aldrig kan låta saker vara!

Ska nog sova snart tror jag, är sjukt mätt efter allt skit som jag proppat i mig ikväll, haha XD Godnatt och lite så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0