29 maj - dagens outfit

2009-05-29 @ 18:59:02
5. Bilder
God eftermiddag, folk!
Jag vet att jag lovade att bli mer aktiv, men jag har inte haft internet på ett par dagar... Men nu är jag tillbaka! Och för att fira det tar vi en dagens outfit för att det var länge sen och för att jag var sjukt nöjd med mig själv idag!



Solglasögon, hittade dem hos farmor
Jeansjacka från Ellos för hundra år sen. Klorinfläckarna har jag gjort själv.
T-shirt från H&M för typ 99 kr (2-pack), men just denna har jag fått av Johanna
Kjol med hög midja från Gina Tricot, 198 kr
Skor från H&M, kommer inte ihåg vad de kostade... Eller det var nog mamma som köpte dem.
Pärlplattehalsband, gjort själv
Vit väska från Närstads, 99 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0