29 maj - stressigt!

2009-05-29 @ 19:32:17
1. I'm drunk, I suppose
Imorgon är det Springbreak. Hela halva Kalmar ska dit. Jag ska på fest med Johanna, och hänga utanför på kvällen.
Det kommer bli en lyckad kväll känner jag.

MEN JAG ÄR SÅ FUCKING STRESSAAAAAAAAAAAAAAAAAD!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESUUUUUUUS!!!!!!!!!111

För ikväll ska jag:
  • måla naglarna
  • bada fotbad
  • städa rummet
  • välja kläder inför imon
  • .....
Det var nog allt.
Det låter inte mycket, men det är typ så!

För imon ska jag hinna:
  • städa (för jag lär troligtvis inte göra det ikväll)
  • på stan med mamma vid 11.00 och troligtvis köpa skor, bl.a
  • hem och göra mig iordning och vara klar till senast kvart över fyra
  • möta Johanna
  • köpa korv att grilla
Och slutligen ta bussen 16:44 till festen för vi ska vara där runt kl. 17.
JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.


Amanda: Ska vi köra på korv mer bröd imorgon eller?
Johanna: Just det, jag hade glömt det! Men aa, det gör vi.
Amanda: Då kan du vara Korven och jag vara Tjorven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0