29 maj - trött på Kalmar

2009-05-29 @ 23:40:28
1. I'm drunk, I suppose
En sak som är säker är att jag kommer flytta från Kalmar efter studenten.
Troligtvis blir det neråt Skåne, typ Malmö, men allt annat är bättre än den här jävla staden.... -,-

Kalmar är en sjukt vacker stad, med mycket historia och sånt där som man uppskattar. Men folket som bor i den... Nää tack. Ca 80 % av stadens invånare är idioter. Och alla vet allt om alla, vilket gör att man inte kan träffa en ny person utan att ens kompisar redan vet vem det är och man behöver inte ens träffas för att skaffa sig en uppfattning av hur människan är utan det räcker med att lyssna på folket. Och då är det fan illa! Så det blir tack och hej om två år. Galet skönt ska det bli med en nystart....

Jag är cepigt trött så nu ska jag sova i min grusiga säng som är i det skicket tack vare min katt -,- Tack. Han ska alltid ligga ända uppe i ansiktet och gosa på nätterna vilket kan vara mysigt, men när man sen vaknar på morgonen är halva sängen full av katthår och smågrus. Får bädda rent imon när städar, för såklart har jag inte "hunnit" städa något alls ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: louise

samma här. vill vara 18 nu, blöööööööööööööö

2009-05-30 @ 17:35:11
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vadå menar du mig? jag frågade ju bara om han inte hade förföljt tjejer, sa inget elakt ju?

2009-05-31 @ 14:18:24
URL: http://mirrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0