31 maj - trött och sliten, men glad ändå

2009-05-31 @ 13:44:45
1. I'm drunk, I suppose
Vilken kväll igår alltså... Skitkul verkligen!

Började med att Johanna kom hit vid halv fyra, vi fixade oss och vid fem hämtade hennes mamma med syster upp oss och skjutsade oss till festen på Björkenäs. Där var det lite folk, och vi började dricka. Skulle grillat också men vi var inte hungriga det minsta, så vi kastade korven i buskarna och hade verkligen asroligt åt det XD Vi gick även en promenad ner till vattnet.

Sen runt kvart över tio skulle folket börja spela brännboll vilket vi inte ville vara med på så vi gick från festen till skogsrået/Norra vägen där vi skulle ta bussen till Springbreak... Vilket kanske inte är någon större grej när man är nykter och har platta skor. Men jag hade ju såklart på mig mina nya gladiatorklackar med 9 cm kilklack och 2 cm platå... Det var vingligt och snubbligt, men jag ramlade inte på hela kvällen XD Vi kom fram till skälby och springbreak runt elva, träffade massa folk och sen kom mamma vid typ tolv och hämtade oss. Jag var sjukt speedad i bilen, mamma blev nästan rädd XD


Jag med såpbubblorna i högsta hugg

MASSA TREVLIG KVÄLL!

Vad gjorde ni igår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0