3 oktober - haaaaaaaaaaaj.

2009-10-03 @ 21:48:50
1. I'm drunk, I suppose
Det har regnat konstant hela dagen idag. I och för sig inte så mycket så man ska inte klaga tycker jag. Jag tycker ju dessutom om ruggiga höstkvällar med allt som hör till, det är ju detta jag har gått och längtat efter! XD Det jag hade gått och väntat på idag var däremot den där förbannade stormen, lät ju som värsta Katrina idag när de snackade på vädret men istället är de typ... Sven? Emil? Göte? Inte mycket till storm, ialla fall. De borde döpa en stom efter mig, jag om någon borde väl förtjäna att namnge en storm...

Var på IKEA med mamma & bror, gick runt och kollade och mamma köpte badrumsmatta och handdukar i turkost, jag valde såklart färg ;) Sen blev det City Gross och jag & brorsan handlade godis för nästan 50 kr var. Sen smäckte jag i mig nästan halva påsen så jag trodde magen skulle sprängas. Då kakade jag två toast, sen kunde jag inte röra mig på 1½ timme.... Så typiskt mig XD



Nu vispar Isak & mamma något på nedervåningen som jag tänker gå och undersöka, kanske grädde...? Låter spännande ialla fall. Vi hörs imon, hejsvejs era muffins!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Ne usch sånt här väder sugen ju! :(

2009-10-04 @ 12:07:12
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: tilda

Haha, faen va coolt:'D

Då tycker jag att vi ska bilda klubb8D

2009-10-23 @ 08:12:27
URL: http://tildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0