2 augusti - lista

2010-08-02 @ 02:09:31
1. I'm drunk, I suppose
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Två skulle jag tro
Vad tycker du om kärlek? Så jäkla härligt, så jäkla svårt
När kramade du någon sist? Idag, Frida L
Saknar du någon speciell person? Christopher :C <3
Har du svårt för att bli kär? Jag återkommer med svar när jag har kommit på det
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Öh, sövd? Men inte annars, nej
Hånglat med nån riktigt ful: JA >.<
Hånglat med fler än 50 pers: Nehedu
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jag venne... Eller om tjejer räknas så har jag definitivt gjort det XD
Gjort något riktigt dumt? Har gjort en del korkade saker, ja...
Gjort något du verkligen ångrar? Ohyes
Åkt ambulans?
Nä :(
Gjort nåt olagligt? Går alltid mot röd gubbe
Fått din mamma att gråta? Jajjemän
Slagit ner någon? Lillebror? Försökte bitchslapa Martin K nån gång i fyran när vi var tillsammans och han hade gjort nåt (glömt vad tyvärr), men det gick ju inge vidare...
Skämts över dina föräldrar? Väldigt många gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Dricker du? Inte särskilt ofta faktiskt, trots att jag är ute en del
Vilka kläder sover du i? Trosor och stor t-shirt
Vad hatar du verkligen? Att bli orättvist behandlad och ignorerad gör mig riktigt förbannad
Varit kär? Ja
Vill du gifta dig? Vill? Jag SKA.
Vill du ha barn? Verkligen inte nu, men sen i framtiden så :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förutom jag själv, Christopher
Såg dig gråta? Christopher
Fick dig att gråta? Minns inte...
Du delade en dricka med? Här delas inget, egoist javisst!
Du gick på bio med? Åh gud det var jättelänge sen så jag minns inte
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma: "Nu går jag och lägger mig, godnatt!"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja 
Pussat någon? Jag vet inte, eller Christopher i fredags innan han åkte XD
Köpt någonting? HIHI, godiiiiis
Sjungit? Njaa
Saknat någon? JA <3

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja, fast den har varit sönder i 1½ år, så nej.
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Nej
Egen dator? Nej
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? Jaförfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0