2 augusti - shoes are a girls best friend

2010-08-02 @ 19:09:35
1. I'm drunk, I suppose
Fick hem nya skor från nelly.se i fredags. Hade till och med glömt att jag skickade efter dem trots att det gick fort, har inget minne av att jag tryckte på "beställ", men tydligen gjorde jag ju det....

Så detta var fredagens outfitta. Lite fjortis sådär. Länge sen jag plattade hela håret också, typ 2 månader sen? Fick platta om det 3 gånger på kvällen innan vi väl drog ut för det lockade upp sig hela tiden, värdelöst i det här halvfuktiga vädret ... -.-




Hahaaaaaa så fjortis man kan vara. Kul att det ser ut som att jag trycker in min ena boob med armen -.-

Fredagen var för övrigt en väldigt trevlig kväll, fast fötterna var döda vill jag lova... Conversen åkte på dirr när vi skulle hemåt, haha! På onsdag är det utgång igen som gäller, iih längtar!

Kommentarer
Postat av: Ellia

Fina fina skor :D

lite smått avundsjuk är jag men det blir nog bättre sedan när jag bryter mig in hos dig och lägger beslag på dem^^

2010-08-03 @ 10:10:45
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0