20 augusti - busy woman

2010-08-20 @ 23:51:06
1. I'm drunk, I suppose
Sorry för avskyvärt dålig uppdatering, men jag har i princip bott i Blomstermåla sen min älskling kom hem... Har dock kommit fram till att vi nog träffas lite för ofta (no shit tänker väl ni nu), men det är ju inte så lätt när man råkar vara så våldsamt kär i nån kan jag tycka.. Ahwell, så är det ialla fall. Ska dock vara hemma hela helgen nu så nu kommer jag ha tid med lite bloggande.

Grannarna har btw en högljudd gårdsfest. Vi var bjudna, men eftersom vi inte känner våra grannar så bra så nä. Tycker bara det är lite irriterande att de måste vara så högljudda, inte för att jag personligen har nåt problem med musik och festglada människor i sig men då de gnällde förra sommaren innan kl. 22:00 när jag hade fest (i mitt egna hus dessutom) på att jag spelade för hög musik så kan man ju tycka att de själva kan visa nån sorts respekt halv tolv på natten då folket i huset några meter bredvid festligheterna inte har nån större lust att ligga och lyssna på gamla sommarklassiker när man ska upp tidigt till jobbet.... Det finns lite för mycket dubbelmoral och för lite respekt ibland. Men aja, nu ska jag inte dyka för djupt in i det då det egentligen inte stör mig, tycker bara lite synd om min mamma som redan har svårt att sova. Har ju inte riktigt ballar till att gå och säga till heller eftersom jag vet själv att man vill ha roligt ibland, men kan man nu gnälla på en hemmafest kl 22 en fredag borde man ju inte bete sig likadant när festen i fråga råkar befinna sig på andra sidan häcken. Yäyä, nog om det. Men kom fan inte och gnäll nästa gång en annan har fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0