3 augusti - den underbara bögtransan

2010-08-03 @ 18:45:40
1. I'm drunk, I suppose
Hade precis loggat ut från bloggen när jag såg ett inlägg på förstasidan som fångade min uppmärksamhet, klickade in och möts av en helt galet rosa blogg fylld av glada och positiva inlägg och bilder - som dessutom skrivs av en bögtransa (som också råkar vara lika gammal som mig, hur ovanligt är inte det?).

Jag brukar ha jäkligt svårt med transor i vanliga fall, då det oftast är äldre gubbar som tycker det är roligt att "spöka ut sig" och tar det hela till en nivå där det blir liiite för mycket av både smink och kläder, men den här snubben... Finare transa har jag nog aldrig sett i hela mitt liv, han gjorde lätt min dag! Jag önskar att jag kände en sån snubbe, hade lätt blivit bästis med honom dirr :D

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0