3 augusti - utbrottet är nära

2010-08-03 @ 10:52:35
1. I'm drunk, I suppose
Känner mig lite som Eyjafjallajökull måste ha känt sig innan hon bröt ihop och spottade aska i 897383789 dagar och förstörde för alla andra.... Med risk för att låta jävla emo så känner jag redan nu att dagen kommer bli dålig.

Igår hade jag dock kul. Var på stan med Frida S, Mariam & Sofi och fikade och sprang runt lite, det var ett skojigt tidsfördriv. Tråkigheterna började sen ungefär när jag kom hem, men har man pms samt i princip hatar att vara hemma är det väl så det blir I guess. Kanske skulle ta och åka till pappa idag...? Fast han jobbar ju, stor mening då liksom. Får väl ta det imon eller nåt...

Förslag på vad jag kan göra idag (frågan är bara vem som bryr sig?):
- Sitta hemma? - nej.
- Spela Sims? - kanske, kan dock bara ha ett spel installerat på denna bajsdatorn, så nej -.-
- Äta? - lär vara mitt största tidsfördriv idag
- Se en film? - Hahaaa, vilken då liksom? Vi är nog världens mest filmfattiga familj.
- Fotografera? - Har ingen inspiration, så nej
- Ringa en kompis och bestämma träff? - nej, jag känner inte för det
- Sitta inne hela dagen med nerrullade persienner i mitt rum som mer liknar en bunker, mumsandes på diverse grejer såsom tacochips, nudlar & pasta (choklad maybe inhandlas), sura och bara göra ingenting? - hmm.... det känns som att det är vad jag vill göra idag faktiskt. Där har vi det!


Jag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0