31 augusti - blöhh.

2010-08-31 @ 08:23:41
1. I'm drunk, I suppose
Igår var ingen bra dag. Visade sig att vi hade gjort en schemaändring, så min sovmorgon på måndagar är tack och hejdå - bortaaaa. Slutar dock 11:25 så det var ju inte hela världen, däremot så missade jag ju första lektionen igår och kom inte till skolan förrän vid kvart över tio typ så det var ju kanske mindre bra? Kom hem, dog i min säng exakt hela dagen. Christopher satt bredvid och spelade större delen av dagen, sjuklingen...
Mensvärk + huvudvärk + chokladsugen + upptagen älskling = makes me a pms-kvinna med humörsvängningar som fän. Som sagt, det var inte roligt igår.

Däremot är jag både piggare och gladare idag, så jag hoppas det blir en bättre dag idag humörmässigt! Det ryktas om att jag ska färga håret på Sofie idag, ska få henne att komma hem till mig så jag slipper betala buss för pengar jag inte har.... Det blir myyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0