5 augusti - RixFM

2010-08-05 @ 15:01:28
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, då har jag spenderat de senaste 2 timmarna med att fixa mig (gud vad jag skäms när jag skriver detta...), anledningen till att det tog så lång tid var att jag hittade roliga make up-tutorials på en blogg som jag tyvärr glömt nu... Men ialla fall, var tvungen att testa! Så det tog ju sin tid såklart.

Väntar på att mamma ska komma hem med mina pengar, vilket lär ske runt 17:00 och efter det blir det raka spåret ut till Smedby för lite förkrök hos Sofie innan vi sticker till stan! Ha en bra dag/kväll, och var rädda om er.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sminkningen blev awesome :D Och du är awesome!

2010-08-06 @ 08:54:08
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0