7 augusti - lite chill sådär

2010-08-07 @ 15:19:16
1. I'm drunk, I suppose
Hejhopp! Det var en trevlig stadsfest må jag säga. Inte för att den rent tekniskt är slut än, men för min del är jag mer än nöjd och eftersom den sista dagen infaller idag då det dessutom är lite dåligt väder så nöjer jag mig med att stanna inomhus.

Torsdagen innefattade lite lame musik på Stortorget (inga höjdarartister i år kan jag säga), lite allmänt strosande på Kalmars gator bland fulla fjortisar och munkdoft samt lite heliuminandning, som det brukar vara alltså. Vi hängde även på KM och The Rock någon kort stund, en kineskorv hann även äntra min mage innan Sofie's pappa hämtade upp oss och klockan var ca 02:30 när vi släckte lyset.

I fredags kl.17:30 stack jag och Sofie åter igen in till stan. Stressade in på H&M (som vi trodde stängde kl. 18 men egentligen var det kl.19...) och jag köpte mig en klänning för ynka 50 kr som alla andra i Kalmar har, men den är snygg, randig och billig och då är det ett must have för mig. Vi fördrev tiden i stationsparken med ett gäng herrar i åldrarna 25+ som slog sig ner vid oss på trappan och bjöd på öl. Vi tackade artigt nej. Ytterligare timmar gick, vi träffade diverse folk innan vi vid kl. 21:30 drog oss bort mot Sveaplan för att lyssna på fantastiskt härliga (och roliga, mellansnacket :'D <3) Slagsmålsklubben som spelade live. Det var ganska awesome kan jag säga. Efter det blev det att ta bussen hem, och sen satt jag i ca 2 h och pratade med brorsan när jag kom hem, inte ofta det händer.....

Idag får vi se vad som händer, kanske ska hänga med Lindis en sväng senare så tänkte skutta in i duschen nu ifall det blir så att jag måste gå ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0