8 augusti - kvällsmys

2010-08-08 @ 21:57:10
1. I'm drunk, I suppose

Har gjort absolut ingenting idag. Kollat på dåliga repriser på min gråa, fula tjock-tv i min stökiga bunker a.k.a mitt rum med nedrullade persienner som vanligt, med choklad som enda sällskap. Utstickande idag var däremot katten som har snoozat i min säng hela dan fram tills nyss, när det verkligen behövdes då saker och ting kändes tungt för en stund. Då låg han där vid mitt ansikte frenetiskt trampande på min axel och bara kröp närmre och närmre, som om han ville krypa in under skinnet på mig, som om att han inte kunde ligga nära nog för att visa sin uppskattning på denna konstiga lilla människa som ligger inne en hel söndag och glor på dåliga repriser på den fula, gråa tjock-tvn med nerrullade persienner snaskande på choklad i det fantastiskt stökiga rummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0