1 januari - 2009 var ett bra år trots allt

2010-01-01 @ 15:40:16
7. Lite bättre
Allt som allt måste jag säga att 2009 var ett väldigt bra år, jag fick många nya erfaranheter, både bra & dåliga. Jag har fått svårare att lite på folk efter att ha blivit ganska sårad av två olika killar som jag trodde var bättre än så. Jag har lärt mig att lära känna människor och ta allt som sägs med en nypa salt. Tråkigt att det ska behöva bli så eftersom jag aldrig har haft problem med att lita på folk innan, men kanske samtidigt bra då jag kan undvika att behöva bli sårad?

I år var jag även på min första festival någonsin, Emmabodafestivalen. Det var ett minne för livet, och det var absolut inte sista gången det händer. Hultan och Emmaboda 2010 säger jag bara ;)

Jag och Sofie har varit närmre än någonsin 2009. Festivalen, midsommar, Oskarshamn... Säg någonstans vi inte har varit och festat? Och alla fotorundor vi har gjort, för den delen! Jag har så mycket minnen från 2009 med dig och jag vill inte glömma ett enda. Jag önskar jag kunde leva om hela året för att få uppleva allt igen.

Johanna... Du är så jävla bra, det vet du. Vi har haft en del småtjafs sen festen hos Jimmy i slutet av sommaren. Jag är verkligen ledsen för vad som hände då, men det har vi lagt bakom oss och jag önskar jag kunde få det ogjort. Men nu är det som vi är, och vi får försöka sluta tjaffsa om såna där onödiga småsaker.
Mina starkaste minnen med dig från detta året är allt vårt flummande i skolan, och alla fester vi varit på tillsammans. Sommar + stadsparken + Johanna & Amanda = elit. Vi har haft så sjukt roligt du och jag!

Året kunde inte ha fått ett bättre avslut än det fick, jag blev tillsammans med Christopher. För första gången så känns det som att jag har hittat någon som är på riktigt, och trots att det bara har gått en månad så klickar vi verkligen. Nyårsafton firade jag med Christopher och mina två närmsta och även bästa vänner - det känns så himla lyckat. Vem behöver något annat än fantastiska vänner och en underbar pojkvän?


Kommentarer
Postat av: Johanna : )

NAAAAAAAAAAAW! så gulligt skrivet :´) PUSS PÅ DIG MIN KVINNA! <33

2010-01-02 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0