1 januari - god fortsättning!

2010-01-01 @ 15:12:27
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, hur mår folket idag? Känns som om alla ligger hemma i en smärre bakfylla XD

Min kväll igår var mycket trevlig ialla fall, fast jag är ett riktigt klantarsel. Vi var hos Malin, och skulle gå till Ängö på fest. Det är ca 15-20 min promenad. När vi kommer fram kommer jag att jag har glömt min väska... Med dricka i. Så jag och Johanna går tillbaka, hämtar väskan (borde även tillägga att det var -8 grader ute och jag hade högklackat på mig) och när vi kommer in på festen igen... Kommer jag på att jag hade lagt drickan i kylskåpet. Så jag hade ändå ingenting med mig XD HAHAHHA. Fyfan. Menmen, jag hade väldigt roligt ändå. Dock blev vi kickade från festen vid elva för folk började bli lite för vilda, så då gick vi till stortorget för att kolla på raketer. Det var nog det mesigaste någonsin, knappt inga alls ju! Så vi smet in på café Dream tillsammans med alla andra av Kalmars ungdomskretsar och satt där och häckade till två då sista bussen gick.

Jag och Crippz gjorde pommes med bearnaisesås när vi kom hem till mig, sen somnade vi vid halv fem. Steg upp vid ett sen, och sen åkte han hem inte långt därefter. Så nu har jag käkat kinamat och känner mig väldigt nöjd med livet. Kanske ska gå och sova lite, känner mig trött och frusen. Vad ska ni göra på årets första dag? :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

min första dag på året bestod av att jag vaknade upp i en trååång, varm säng för jag sov hos rebecka så hon, jag och hennes syrra tryckte ihop oss i hennes säng xD fyfan, ont i varje muskel fan xD sen när jag kom hem hade la familia rivit upp heela mitt rum för jag skulle möblera om det och skit, så jag fick ställa tillbaka alla min saker i lådor och hyllor och skit -.- fyyfan vad jobbigt, men baksmälla och allt, haha xD

2010-01-02 @ 14:21:58
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0