20 januari - trött

2010-01-20 @ 21:07:43
1. I'm drunk, I suppose
Snackade med mamma idag om min 18-årsfest, ska bli så sjukt kul! Ska hyra lokal i Lindsdal, ska bara kolla med mamma så att allt är klart innan jag sätter igång med att bjuda alla människor ;) Gjorde spellista på Spotify idag med skön musik + gästlista ialla fall, vet inte ens om jag vågar säga hur många det är för då kommer ni smälla av! XD Ni får höra sen när allt är klart.

Sov 1½ timme efter skolan, och nu är jag dödstrött...! Har ont i magen som fan också, kan antingen vara donken eller brownien jag åt. Whatever, haha!

Såhär såg jag ut idag ialla fall! Eller nästan, jag struntade i höga stövlarna & benvärmare och körde på mina kängor istället. Sen hade jag en helsvart hatt istället för den med nitar på.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ååh, fan vad najs med ett stort party! :'D Och sexig outfit ;) <3

2010-01-21 @ 17:52:43
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0