5 januari - natt

2010-01-05 @ 03:24:22
1. I'm drunk, I suppose
Haft myskväll med mannen, myten, legenden - Crippz. :) Vi hade mysigt, käkade chips, drack julmust osv. Riktigt najs! Nu har jag en riktig uppesittarkväll, vilket innebär att jag tvingar mig själv att sitta uppe... Jag har käkat ost & kex, druckit varm choklad, läst bloggar och kollat på när grannkillen klär av sig för att gå och sova. Jag låter som en riktig nolifer. Tycker dock ganska synd om killen som inte vet att jag ser rakt in i hans rum, men det är ganska roande att se när han går runt och spänner sig... Fast för det mesta sitter han vid sin jävla dator.

Imon (idag) har även jag och Crippz vår 1 månads-dag. Känns ganska sjukt, redan en månad liksom? Men jag är så glad att jag har honom, puss min herre! <3 Fast han sa idag att han tycker jag ser ut som en gädda när jag sover. EN GÄDDA LIKSOM?! HALLÅÅÅÅ?! Snäll pojkvän man har XD Det blir pisk imon! Ska förövrigt se Avatar på bio imon så det blir gos. Och pisk, moahahahaha! Nu; sängen. Klart slut!


Kommentarer
Postat av: NinnzanLee -[FOTO & VARDAG]-

härlig bild =)

2010-01-05 @ 07:11:12
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0