7 januari - Pojkvänssyndromet

2010-01-07 @ 01:02:37
1. I'm drunk, I suppose
- Hals, nacke & armar innehåller diverse bitmärken och ömmar pga detta.
- Jag kommer hem med en tröja som inte är min, och som dessutom råkar innehålla en nyckelknippa.
- Jag börjar tappa kollen på vart mina saker tar vägen - tandborste, smycken, hårsnoddar, tändare, tröjor...
- Jag är knappt hemma längre.

Fast bitmärken - who cares?
Tröjan är kärlek bara den, om ni bara visste vad denna tröja har för en liten historia bakom sig!
Och värdsliga saker som smycken & tröjor kan man vara utan!
Och pappa klarar sig, han har ju Isak ;)

Pojkvänssyndromet - gotta love it!



Nu blir det sängen, gott folk. Trots allt skola imon... G'natt!

EDIT: Imon måste jag fota. Jag är porträtt-sugen, med mig själv som modell dock. Så nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0