14 juli - danska flaggan?

2010-07-14 @ 17:54:37
1. I'm drunk, I suppose
Jag borde ha lärt mig från min tidigare erfarenhet av Långviken då jag i nian solade där i två timmar och brände hela min baksida så hårt att jag knappt kunde sitta eller ens sova på ryggen på nästan en vecka. Fruktansvärt var det. Och idag gjorde jag om nästan samma sak... Vi har legat i typ tre timmar och bara stekt på, och bara för att det blåste som fan så känner man ju inte hur mycket solen tar... Så min baksida är jävligt illa däran kan jag säga.

Ser ni en brud i små jeansshorts, orange tubtop med leopardfläckar och jääävligt röda ben, springa runt i parken... Då är det nog jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0