21 juli - pyssel

2010-07-21 @ 16:51:55
1. I'm drunk, I suppose

Herre i havet vilken dålig balans jag har på vänsterbenet, tur att man inte är enbent fan.... Har ialla fall klippt sönder min Iron Maiden-tröja idag och gjort om den till ett linne efter inspiration som jag fick från detta inlägget, sjukt snyggt Slipknot-linne (läs brudens blogg; hon är en grymt häftig människa + snygg som fan, jag vill vara som henne!). Upptäckte denna brud för över ett år sen och har alltid velat göra en bandtröja till ett linne, men det har liksom aldrig blivit av... Wellwell, nu passar man ju även in lite då det känns som att var och varannan människa går runt med lösa linnen numera, och man måste ju hänga med i modet HEHEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0