21 juli - rädslan den går över, men den där oron stannar kvar

2010-07-21 @ 13:45:11
1. I'm drunk, I suppose

Har suttit hela morgonen och nött musik, redigerat bilder och ätit choklad, inte helt fel. Synd bara att tiden inte vill gå snabbare än en sköldpadda som rökt brunt, dvs ganska så jävla segt (om det nu är seg man blir av att röka brass, har ju ingen egen erfarenhet att gå efter utan snackar bara om vad andra har berättat. Kände att jag behövde betona det så ingen får för sig nåt, lätt hänt). Ska leka med Frida ikväll, men eftersom hon inte slutar förrän vid fyra och ska hem och fixa sig innan vi kan ses, så är det ju några timmar kvar vilket får mig att börja fundera på vad man ska hitta på tills dess. Ska man börja duscha och fixa ihop sig eller? Känns kanske lite onödigt att börja typ tre timmar innan, men å andra sidan kan man ju vara noggrann då... Får väl se hur det blir. Ska ta med mig kameran också, känner att min blogg börjar bli lite tråkig utan alla bilder.

Kommentarer
Postat av: Frida L

Du och jag amanda, du och jag haha;) Alla spyr! puss

2010-07-21 @ 23:12:59
URL: http://fallafritt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0