23 juli - inget är detsamma utan dig

2010-07-23 @ 23:55:09
1. I'm drunk, I suppose

Just hemkommen från en trevlig kväll i parken med diverse människor. Ante fyllde hela 19 år denna dag som har bestått av regnregnregn nästan hela tiden, men eftersom det finns ett regn/vindskydd av okänd anledning i parken så höll vi oss där under hela kvällen. Och när folket började dra sig mot the krog of KM gick jag till bussen för att ta mig hemåt runt elva, hade varken sovplats eller lust att betala nattaxa... Så går det när Malin inte ska sova i lägenheten där vi brukar slagga vanligtvis, och när man är för snål för att orka betala 40 jävla spänn för en bussfärd på tjugo minuter.

Så nu är jag hemma i värmen, känns länge sen jag gnällde på att det var för kallt men det var det fan ikväll trots skinnjackan som satt på. Aja, sängen nu! Puss mina gurkor :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0