24 juli - med Fantan i högsta hugg och myggbett på asset

2010-07-24 @ 14:57:48
1. I'm drunk, I suppose


Såhär glammig kan man se ut en lördagmorgon ca kl. 13:00 när man har varit vaken i en timme och fortfarande har gårdagens smink på sig och när morgonfrillan sitter där den ska. Testade massa olika outfits imorse och jag vet typ fortfarande inte vad jag ska ha på mig, eller jag vill ha det på bilden men det är så jävla tråkigt väder och jag känner inte riktigt för att förstöra mina Mördarklackar i regnet... Är det ens tillräckligt varmt för att vara barbent? GAH. Vart tog sommaren vägen?!

Egentligen borde jag inte sitta och knäppa massa egobilder hela morgonen och sen sitta vid datorn och pimpla Fanta, har en del att göra faktiskt.... Klockan börjar ju närma sig tre. Behöver raka benen som börjar bli väldigt ludna, ta bort mitt gröna Shrek-nagellack på tårna och måla på svart istället (det var faktiskt ett experiment från början som jag inte orkade ta bort), jag ska måla mina fingernaglar och när jag ändå är igång kan jag lika gärna göra ett fotbad och fila fötterna. Och annat sånt där småpyssel. Så hej så länge :*

Kommentarer
Postat av: Lia

Rösta nr 6?? :D

http://mezazza.blogg.se/2010/july/dags-att-rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

2010-07-28 @ 14:03:15
URL: http://phowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0