6 juli - @ Böda, dag 1

2010-07-07 @ 01:22:24
1. I'm drunk, I suppose
(Fast egentligen så är det ju över tolv, men det bryr vi oss inte om nu)

Hejhej! Sitter just nu uppe på Böda Sand i husvagnen med Sofie. Var ett litet knix att få husvagnen på plats, men det löste lilla Mikael till slut! Ikväll har vi käkat kebab på grillen, sen gick vi en promenad längs stranden och snackade massa och fotade (bilder kommer upp sen när jag är hemma igen). Träffade tre roliga "småkillar" som glada i hatten hoppade fram till oss och började prata så in i helvete om allt mellan himmel och jord, de var lite skojiga först men vi tröttnade ganska snabbt då de var lite för pratiga, lite för dragna och dessutom ville hänga med till husvagnen... Så vi dumpade dem vid grillen/glasskiosken, och sen gick vi hemåt.

Nu sitter vi här och bara snackar och skrattar åt alla möjliga folk på facebook. "Är hon kriminell?" Smsar lite med min älskling också, lite så man saknar honom! Gick bort till toaletterna nyss, fan vad tyst det är ute! Jag menar, klockan är ju bara halv två typ...? Aja, blir väl snart sängen tror jag så ska avsluta, ha så fint så kommer det nog en uppdatering imorn ska ni se. Sofie är ju så häftig att hon har internet + dator med sig i husvagnen, så man kan ju fortfarande hålla kontakt med omvärlden ;)

Kyss sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0