10 november - hej hej, hemskt mycket hej

2010-11-10 @ 16:57:28
1. I'm drunk, I suppose
Sitter med mitt gamla vanliga axelont vid datorn, även kallad musarm. Men jag föredrar att kalla det axelont eftersom att musarm lätt misstolkas av kunskapslösa människor till något betydligt snuskigare än lite ont i en axel...

Ialla fall, aj aj säger min axel och ja ja säger mitt huvud för jag har inte suttit vid en dator på evigheter och blir liksom lite halvt lyrisk numera när jag får chansen så jag tänker faktiskt strunta i att min axel snart skrumpnar ihop till en liten spasm och blogga lite ändå så ni får veta hur det går till numera i mitt ack så rutinerade men oh så mysiga liv jag lever.

Jag pendlar typ var & varannan dag mellan Smedby (mitt nuvarande hem tills vidare)/Kalmar/Blomstermåla och jag har börjat bli åksjuk som fan... Inte okej! Men värt det ändå, Blomstermåla är som mitt andra hem och när mannen bor där med världens mysigaste katt så är det ju inte svårt att inte vilja dit liksom, då kan man tåla lite illamående och en halvtimmes hypokondriska tankar där "Inte spy inte spy inte spy" är den genomgående meningen.

ÅÅÅHHH IIIIHHHHH blir helt gosig när jag ser katten alltså XDDD

Höhöööö. För övrigt försöker jag gå i skolan, jag letar nya jeans (inga passar mig och min putiga lilla mage + smånna handtagshöfter) och jag umgås med folk. Jag har även köpt nya stövlar som jag nog ska lämna tillbaka efter Malins bekännelse om sina som för övrigt är likadana och höll i knappt en månad, och vill liksom inte riktigt känna att jag slösade 500 spänn på skit när jag är en fattig student utan jobb... Nu ska jag logga, sen käka, sen Blomstermåla. Tror visst jag har 1,5 liter julmust & en chokladkaka med russin och nötter i kylskåpet där ute...

Kommentarer
Postat av: tilda

men va söt katt, dog nästan lite nu!

2010-11-12 @ 00:36:23
URL: http://tildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0