12 november - jävla reklamationer..

2010-11-12 @ 22:46:11
1. I'm drunk, I suppose
Känner att jag har börjat tuffa till mig lite vad gäller returer och sånt... Hade aldrig vågat gå och klaga på en vara för typ ett år sen, haha! Började ju typ med mobilen, och nu var det de nya stövlarna som inhandlades för endast två veckor sen och redan var trasiga i hälen, så jag och farmor åkte ut till Hansa för att byta skiten. Fick ett par nya, men upptäckte att de var helt flammiga i färgen så gick tillbaka igen och det visade sig att alla skor i den modellen på lagret var lika flammiga.. Och efter mycket om och men, argument från min sida (ska det vara såhär?! / Sverker olofsson från plus), ett telefonsamtal till butiken i stan där skorna även där var likadana, så fick jag pengarna tillbaka! Rätt ska vara rätt. Sen började jakten på nya stövlar, inte det enklaste när man har en viss bild av hur de ska se ut i huvudet och när det inte finns några som ser ut så... Blev till och med så att vi åkte till Ölands Köpstad där jag till slut hittade ett par, men ångrade mig när jag kommit hem så blir att åka tillbaka imon och byta igen XD Känner mig lite trött på alla returer nu.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0